TIME MACHINE

Wednesday 9 January 2013

HOME .

I'M HOME! YAY!

HAH! kau tahu apa yang membuatkan aku excited every time aku balik rumah? Ada banyak reasons and ini lah antaranya:

1) Haaa opkos home sweet home.. tiada yang lebih suwit dari rumah sendiri.. heh, semua orang tau tu.

2) Nope. no assignment, no final project. no presentation. nothing. nada[spanish engko jah]. Masalah paling besar aku bila duduk rumah ni hanyalah :

3) Internet rumah lagi laju. Ngee. (Okey benda lagha) can't help it, i like internet.. hewhewhew..

4) Aku rindu bau bilik aku. huh. weirdo... erk tapi haritu masa aku first time sampai rumah bila aku masuk bilik aku. HMphHH.. okey bau bilik yang lama tak didiami.. Lembap and USANG?? HAHA..
note :  Mesti beli GLADE secepat mungkin!

5) Hihi mestilah aku excited nak balik rumah.. Dekat rumah ada mak...  :)

No comments:

Post a Comment